Diploma filiaalmanager

Ik ben in 2014 begonnen aan de opleiding Filiaalmanager mbo niveau 4 aan het Menso Alting in Zwolle. Deze opleiding heb ik versneld gedaan en in 2016 heb ik de opleiding afgerond. Ik deed de opleiding in de BBL vorm, dit houdt in werken en leren. Ik werkte bij Nelson Emmeloord, dit is een schoenenwinkel. Op deze pagina zijn bewijzen te vinden van mijn prestaties. Geschreven door mijn collega’s, mijn werkgever en mijn docenten. Tijdens de opleiding filiaalmanager heb ik gewerkt aan de competenties  5,9 en 10.

Ingevulde kerntaken met commentaar door werkgever B. Slump.

Geschreven feedback collega’s

Ik werk nu zo’n twee weken bij Nelson Schoenen en Lynn heeft mij geholpen met de basisdingen die ik van de kassa moet weten. Dan ging het vooral om hoe de kassa werkt, dus bijvoorbeeld het invoeren van gegevens van een klant bij een nieuwe klantenkaart of het controleren van geldbriefjes voordat ik ze in de kassa mocht doen. Hierbij was ze rustig en geduldig met mij waardoor ik me niet heel onzeker voelde, wat natuurlijk erg prettig was. Ze sprak ook duidelijk en alles was voor mij goed te begrijpen.

Iris (voormalige collega Nelson)

 

Ik heb een aantal keren meegekeken en meegeluisterd toen Lynn aan het afrekenen was met een klant. Hierbij viel mij op dat ze vooral erg duidelijk en vriendelijk met de klanten om ging. Bij ons in de winkel zijn er een aantal vaste dingen die wij moeten vragen en vertellen aan de klant. Zo moeten wij de klant vragen of hij of zij een klantenkaart heeft en vertellen over de verzorging van de schoen. Lynn verwoorde dit duidelijk aan de klant en zo wisten zij precies waar ze het over had. Verder heeft ze alles goed gecontroleerd en afgehandeld waardoor er geen fouten ontstonden.

Het begroeten en afscheid nemen doet ze erg netjes. Ze wenst de klant er veel plezier mee en laat merken dat ze hem of haar graag terug ziet.

Laura (voormalige collega Nelson)

 

Geschreven stukje van docent Hans van den Arend.